n

2009-09-14
16:53:54

Jag är en klant!

satt precis på facebook & skulle pröva spela framville- men tror ni jag fattade mycket? icket . hade tänkt be tina visa mig vad man ska göra för när de står på engelska fattar jag inte heller mer eftersom jag är dålig på de, hehe!  .. & så klantig som jag är så ramlade jag såklart på gympan och skrapade mig på armar & ben och sen strax efter det så skulle vi ha drama ni tror inte martin råka smälla till mig iansiktet och på samma gång får jag ett finger iögat, haha! lyckat, men han hade inte heller så tur idag först får han något i ögat på gympan och sen på dramat ramlade han över stolarna och jag kunde självklart inte vara tyst och började asgarva, skadeglädje!!
sen ikväll var det tänkt att jag och marielle skulle till grisberget eller någonting med hundarna och gå, men vi får se hur det blir med den saken! :-) .. sen imorgon är det klassens dag så vi ska och käka på thaigarden men vi får se ifall jag följer med eller inte!


Kommentar:
#1: mm

hahaha, klantjävel!

2009-09-14 @ 17:56:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: