n

2009-09-12
15:21:04

lördag.
Så nu är jag hemma från paltzerian tänkte först bara käka där och hyra mig en film men blev att jag hjälpte till litegrand dära också sen drog jag förbi jennie för hon skulle köpa cigg! & nu sitter jag här och väntar på att alexandra ska komma hit och kolla en film med mig rebecka skulle kanske också följa med :-) alltid trevligt med sällskap! .. jo & så ringde jag m'h också för att höra vad hon gjorde och som vanligt får man veta mer än vad man vill utav hon.

Jag : Hej, vad gör du?
M'h : nä inget, knullar!
jag: jasså, varför svarar du om ni har sex?^o)
m'h : för att vi skulle precis börja.
jag : hahah, okej! .. nu ska ni få fortsätta så kan jag ringa dig lite senare!


Kommentarer:

SV: Min kväll blev lyckad o det kommer bli det idag också haha :D



Vad händer ikväll för dig då? :D

2009-09-12 @ 18:54:42
#2: melina

det är bara bra :D hur äre med dig

2009-09-12 @ 19:15:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: