n

2009-09-30
20:22:14

oohja!
Hallå :) sitter just nu hos marielle och väntar på att jimmy ska hämta upp mig här.. nå, när jag for hem för att ducha och käka så hann såklart marielle somna ( SOM VANLIGT ) så jag satt här inärmare två timmar och surrade med hennes mor om allting från himmel och jord, trevligt! så nu ser vi idol eller är reklam just nu. så ska gå tillbaka och se om det har börjat om! och jag måste bara berätta jag höll då jävlat på skita ner mig när jens kom upp hit en sväng så hade han köpt sig en ny tändare iluleå så han bad mig tända med den och tror ni inte jag fick världens jävla stöt då?! oohja, var en sån tändare som ger stötar ifall man tänder på vars man egentligen ska tända den är då konstig iallafall. kan inte förklara blir bara tjorv, haha! nu ropar malin att idol har börjat om, så vi hörs, kraam!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: