n

2009-09-14
10:43:41

så var det måndag igen!

God - morgon!  vaknade för inte alls så länge sen ska strax göra mig nå käk se bege mig till skolan! blä.. jo, tänkte skriva lite om helgen eftersom jag aldrig gjorde det igår men får bli kortfattat!

Fredag ; blev det som sagt luleå för min & marielles del, men som jag skrev så sög det totalt!
lördag: Blev det umgås med några stycken och surra & dricka lite, men blev inte alls någon sen kväll. men det var rätt trevligt iallfall om man jämnför med fredagen!
söndag : Drog till marielle när jag hade vaknat så vi såg idol & käkade tacos. sen gjorde jag & hennes mamma nå slags lockar ihåret, haha! efteråt for vi och hämtade upp jens & drog till ok för att lämna igen nå filmer.. efter en stund fick vi skjutsa jens till anton, och då hade vi ingen aning om vad vi skulle hitta på längre så blev att vi drog till marie och kollade tv där osv.. senare mot kvällen drog dom iväg för att köpa godis & sånt, så vi drog till garga och hälsa på en sväng och marielle skulle färga hans hår också! ..jag stannade inte alls så länge där, drog till jimmy var så jävulst trött .. sen drog vi till max och köpte mat sen la vi oss och sov!


Kommentar:
#1: Anonym

härligt, härligt :D

2009-09-14 @ 11:13:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: