n

2009-09-22
14:57:58

tjaa!

gud så tråkig dagen har varit & seg, fyfan! .. men skönt att skoldagen är över nu iallafall, tänkte dra till kupan en sväng och kika snabbt efter en lampa bra & billigt, huhu! sen ska jag till jimmy och tvätta igen :-) elller kanske blir senare vi får se hur jag gör.. blir kanske att vara med marielle en stund? hör av dig sen marielle när du ser det här!


uh, jag vill bara radera bilderna ur mitt huvud blir rent utav äcklad när jag tänker på det.. försvinn ur mitt huvud!!

grymma killar, lyssna på hela.. haha!




Kommentarer:
#1: marre

oj så jävla sämst video alltså, haha den var så dålig att den var kul! xD

2009-09-23 @ 02:10:44
#2: emma

du som gjort headern och designen ? :) ggrymt snygg iaf ;>

2009-09-23 @ 14:52:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: