n

2010-04-14
18:56:26

blaha!

har varit en dryg och ganska tråkig dag för har inte gått som jag vill idag faktiskt, först på morgonen skär jag mig ihanden sen när jag skulle gå och köpa cigg så funkade inte mitt passerarkort så då hjälpte en gubbe mig med sitt kort sen när jag skulle tillbaka så var ingen där så kom inte in genom den grinden så fick gå runt allskit kan det ha tagit kring tjugo minuter till nästa grind, sen blev det kaos idisken trodde aldrig det skulle bli klart var massvis ville bara gråta!! sen helt slut på krafter och trött .. så efter jobbet gick jag till mormor för att äta middag där och nu sitter jag i sängen och ska kasta i en maskin sen tänker jag se andra avenyn!


Kommentar:
#1: marre

men du eftersom att ni knappt har nå snö!

2010-04-14 @ 20:19:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: