n

2010-04-01
19:34:58

=)

tralala, kom precis tillbaka till lägenheten efter att ha varit iväg och käkat på depå med morfar, nå.. dagen började iallafall med jobb från 9-13,30 ungefär då for jag och morfar iväg till centrum och köpte mig hårfärg och sånt dära efteråt drog vi och hämtade freja på fritids sedan bar det av till mormor för att göra ansiktsmålning ( påsk kärring ) fast jag gjorde då inget dom försökte få mig att göra det men icket, så vi for omkring så kusin fick gå omkring och lämna påsk kort osv så hon tjänade ihop pengar och godis :-) .. sen färgade jag håret och jag lovar att jag tappat hår pga all hårfärgning, så ska låta det vila ett tag nu från det om jag kan hålla mig vill säga ;) .. ikväll blir det att dra in till byn och kika för ska tydligen vara nån sak på folkan! hehe, meen he jär då fint väder henna och jävulst skönt ute! ;-P nä, ska väl ta och spela jatzy med hojna!

bilder kommer ut så fort jag stopat in dom på datorn! kram på er.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: