n

2010-04-21
00:51:56

.
Dagen började med att jag och morfar for iväg och käkade på pizzerian efteråt skjutsade han hem mig hit och då blev det att jag gick och mötte upp emelie gick till bruket och satt där o surra en stund sen gick vi hem till henne och kollade one three hill efter det bar det av på innebandy match hofors mot någon, och hofors vann med 10-8 tror jag det blev men satan så irriterad man kan bli när man ser på sånt där och vissa domare är ju inte riktigt kloka ihuvudet, hehe! sen drog vi ner igen på bruket satt och surrade och gick omkring och kikade och så stötte vi på sebbe där också som vi satt o surra med en stund, sen blev vi less så vi gick hem till hon igen och kollade mera one three hill och käkade nudlar var meningen att vi skulle vara med marcus en stund men blev aldrig för han var och tränade, sen kring tolv tiden så följde emelie mig hemåt så nu ligger jag här isängen och får massa fötter sparkandes mot mig fick mig nämligen sällskap av kusin inatt så då blir det att trängas, fast egentligen hade jag tänkt vaka eftersom jag måste upp kring fem tiden? för vi drar ju till åland imorgon .. gash! jag som redan är trött som en jude.

kram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: