n

2010-04-06
20:32:12

helt slut ikroppen!

Dagen började iallafall med jobb från 08;10- 13:10 sen drog jag och morfar iväg och besökte skolan och kollade där man fick bo osv, efteråt for vi och käkade på mcdonalds som jag tjatat om nu några dagar sen bar det av till forsbacka och hälsa på eva & rebecca en stund och surrade sen for vi in till valbo och käkade på mcdonalds IGEN, sen gick vi in på köpis och kikade omkring skulle visa nå smink till rebecca! & eftersom det inte blev att övningsköra något så drog vi och matade änder och sånt inne i gävle, och ja jag vet att jag sa att jag aldrig mera skulle göra om det men jag hann skrika när måsjävlarna flög mot mig dom måste seriöst ha något emot mig! men i övrigt gick det bra, kusin stod mest och skrattade åt mig när jag skulle jaga bort alla jävla måsar.. när vi var klara där skjutsade vi hem eva & rebecca fick även med mig ett påsk ägg hem utav dom så då har jag något att äta på ikväll ;) .. När vi var på väg hem började jag känna mig rätt  hängig igen som jag gjorde tidigare idag och gissa vad vi gjorde på vägen hem ?;) jo, köpte mat på mcdonalds igen så har hunnit äta dära tre gånger idag, känner mig som värsta tjockisen men man ska passa på när man har det nära och jag älskar ju mcdonalds såå! =) Nä, fundderar på ta mig en rök sen byta om till något mysigt o sedan slå igång en film kanske!













Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: