n

2010-04-12
20:16:58

skämmigt läge,
Blev att jag tog en promenad med freja till macken för att hon skulle få pumpa sin cykel och jag kan ju ta och tala om att jag kände mig som värsta idioten jag fattade inte hur man skulle göra med pumpen där inget gick som jag ville och jag skämdes det stod ju mer folk och skulle använda pumpen/pumparna, så det var en gubbe som frågade mig om han skulle hjälpa mig för han såg nog att jag inte riktigt hajade det där tur det! sen for vi iväg till affären en sväng lämnade av freja hemma sen tog jag mig en promenad med hunden men han gick och skällde ut nästan alla och hade sig så då gick jag tillbaka med monstret till mormor och tog mig en kaffe där och käk och kollade lite tv sen skjutsade morfar hit mig igen och börjar känna mig ganska trött, och jag hoppas jag kan somna i tid ikväll vilket jag inte alls kunde inte natt låg och vred och vände på mig hur länge som helst men till slut gick det men var super trött imorse! nåja, har iallafall varit super skönt att vara ute i det här vädret.

kram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: