n

2010-04-12
14:25:45

strålande sol!!

tjabba, det är ju då jävlat strålande sol ut kan jag ju ta och tala om så nu väntar jag på ett samtal från morfar ifall det blir soptippen annars går jag nog förbi mormor och hämtar elton och tar mig en promenad fast egentligen är jag helt slut efter jobbet men man måste ju passa på medans det är fint väder sen hade jag även tänkt tvätta nå kläder sen städa ihop irummet, :) aah, jag blir knäpp grannens hund hörs tassandes där uppe HELA tiden och det låter jävulst tydligt också, jag blir så less less på höra det där ljudet nu!!

och marielle, tack för det super fina video inlägget du la in här ditt mongo! haha =)


Kommentar:
#1: marre

jamen dra åt helvette så pinsamt det var! hahah men det handlar ju om att bjuda på sig själv!

2010-04-12 @ 14:49:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: