n

2010-02-15
17:01:36

bara för att fördriva tiden tills bussen går! :-D
SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: madde
Såg dig gråta: inte en aning, marielle isf!
Fick dig att gråta: när man inte minns! ;o
Du delade en drink med: mycket möjligt att det är markström.
Du gick på bio med: marielle :)
Skällde på dig: daniel,

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit: nä!:D
Köpt någonting: inte vad jag kan komma på!
Varit sjuk: är förkyld och snuvig.
Sjungit: jodå! ;-]
Saknat någon: Nä, jag tror inte det!
Haft sex: ja, om det inte var lite mer än 48timmar sen!
kysst någon: tydligen ;p
kramat någon: flera stycken!

JAG HAR:
Digitalkamera: jorå,
Telefon på rummet: jo, mobilen! ;)
Husdjur: tre hundar,två katter.
Bra kompisar: jag har dom bästa.
Vem vill du fika med just nu: fikade just här,

SEX, KÄRLEK OCH SÅNT:
Har du någonsin haft sex?: aop!
Med vem var din första kyss?: crille!
Hur gammal är ditt äldsta hångel?: 27 eller någt,
Och yngsta? ingen aning! ;-o
Hur många seriösa förhållanden har du haft? hm, har som bara haft ett riktigt seriöst.
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 3st
Vad tycker du om kärlek? att det gör ont.
När kramade du någon sist? lördags.
Saknar du någon speciell person? lite till och från,
Har du svårt för att bli kär?: sådära!
När kysste/hånglade du med någon sist?: lördags,
Ångrar du det? haha,
När fick du senast en komplimang? igår :)
Har du träffat någon internet person? aah,
Har du hånglat med någon av samma kön? absolut ;-p men inte seriöst!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: