n

2010-02-15
16:48:28

:D
Hallå, sitter just nu på paltzerian och kikar omkring på resor och tala om att man är sugen på fara utomlands! .. nå, helgen har varit riktigt bra och jag är så glad :D tack för en super helg, lördag blev det alldeles för mycket utav det goda så jag hann somnade rätt tidigt hos madde och vad tror ni har hänt när man vaknar upp? allihopa har ketcup,sylt,ägg osv över hela sig och iöronen ansiktet kläder rubbet fyfan! fick se filmen idag då dom hade filmat när dom höll på kleta på oss när vi sov och jag förstår själv inte hur vi INTE kunde vakna av det där, blä! men blev lite payback iallafall men jag är låångt ifrån klar med det! haha - så, senare mot dagen drog jag o madde hem till mig och käkade och sen kollade vi bara tv och sov, sen la jag mig och kollade på avatar och efteråt somnade jag! nä, nu ska jag se när bussen går hem! och så fort internet funkar kommer alla bilder ut :-) ..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: