n

2010-02-04
11:15:30

^,^
   

 

jag känner den djupa klumpen av ångest.

ingen kommer att se det jag tänkt,för jag har aldrig berättat världen kommer aldrig att se mitt jag, för ingen har någonsin sett aldrig kommer det innersta ut,bara tanken om alla tankar är rysande. på bara ett ögonblick kan miljarder ord försvinna, ord som aldrig yttrats, ord som aldrig fått talan,ord som jag aldrig haft mod till..när jag är borta kommer ingen att minnas,men om du försvinner kommer jag aldrig att glömma och jag vill inte, jag vill verkligen inte, jag skulle göra allt för en väg ut,någon gång lär jag mig att acceptera, att gå iväg. men det kommer aldrig att gå, hur mycket jag än vill...om detta är det sista jag yttrar, kom ihåg allt jag tänkt.

Kommentar:
#1: Carolina

Oj, har det hänt något? Dum fråga, tydligen... :(

2010-02-04 @ 15:12:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: