n

2010-02-08
15:06:54

haha!
Hallå, sitter hos marielle just nu och har precis väckt henne :-) .. och fick just se videoinlägget vi gjorde ihelgen och jag skäms som bara den, fyfan! .. nåja, har inte hunnit blogga något ihelgen så kan ju skriva det nu!

fredag ; kom decci till piteå så jag mötte upp henne på skolan sen for vi hem till mig och käkade och gjorde oss klar inför kvällens bravader började att vi gick till rickard och satt där ett tag sen gick vi vidare till magnus där det var en massa folk, efteråt drog vi in till stan på en annan fest och¨kvällen slutade på degeränget hos jimmy!

lördag; drog jag och tina till stallet och var där ett par timmar sen var jag bara hemma och tog det lungt !=)

söndag ; då var jag iväg och åkte skoter med linus tommy och sebbe :-)

kram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: