n

2010-02-10
22:23:53

hahah typiskt morfar!

juste glömde berätta .. när jag skulle ringa efter hämtning när vi var istallet så ringde jag morfar och han svarade såhär!

Morfar ; akutmottagningen, vad vill du?
Jag; jag har brutit benet.
Morfar; vad säger du!?
Jag ; joo :/
Morfar; är du på aktuten nuu!?
Jag; haha men nä, jag skämtade ju! ;o trodde du jag var seriös eller?
morfar; haha ja!

& det sjuka var ju att jag skulle skämta om att jag brutit benet för han skämtade om att det var akut mottagningen! och när morfar kommit efter en stund så säger han!

morfar ; hahah, jag fattade inte ens mitt eget skämt! var så inne ifilmen när jag pratade med dig itelefon..

Jag som trodde han skulle fatta att jag skämtade tillbaka, vilket pucko!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: