n

2010-02-21
01:17:42

hemma igen!

Hallå, kom precis hem efter att ha varit iväg och skjutsat några med morfar samt köpt mat från bigboy! min kväll har iallafall varit helt okej faktiskt började med att jag drog till marielle och var barnvakt o hundvakt så vi satt och kollade på blåsningen och melodifestivalen :) sen for jag iväg med linda & june på fest en sväng men var inte alls där så länge faktiskt men kul att träffa folket iallafall efteråt blev det hemgång & när jag kom hem väntade det en present från mammas kille han hade nämligen köpt mig en ny telefon vilket verkligen var behövligt men själv tycker jag inte att jag förtjänade någon alls men jag är glad för den =) fast kommer måsta byta nummer det är det ända som suger, nåja .. blir väl att slå igång en film! kram.

haha, hade ingenting att göra när jag tog korten!
 ( så inte seriösa kort )




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: