n

2010-02-22
23:09:23

hemma igen ^^

Hallå! ,  kom alldeles precis hem från norrfjärden efter en trevlig kväll med madde,sandra,kajsa! dagen började med möte sen drog jag till skolan och mötte upp madde vi gick & käkade snabbt före vi drog in till stan för att träffa jonas o holmen en snabbis sen gick vi bara omkring o kikade .. sen tog vi då bussen till norrfjärden direkt vi kom dit gjorde vi oss pommes som hann bli brända medans vi städade undan litegrand, haha! sen satt vi o drack några koppar kaffe och surrade om allt mellan himmel o jord, sen ville kajsa att vi skulle komma dit så då gick vi dit och surrade och då fick jag träffa lucas en riktig sötnos var han :) kort kommer har bara inte hunnit stopa in dom än .. & sen drog vi iväg till ica, pantade o köpte cigg! :-) .. sen har man fått sig en hel del skratt kan jag haha! .. senare mot kvällen efter att ha vandrat mellan lägenheterna så bestämde vi oss fara att ta oss en macka!! ;> nå, sen blev jag hem skjutsad! .. lite slarvigt skrivet men orkar inte skriva detaljerat men har iallafall haft en super dag =)

och imorgon blir det gå på stan en sväng, höhö!

ska ta mig en duch nu sen se film om jag inte fastnar här!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: