n

2010-02-03
08:13:19

heuheu
god-morgon allihopa, ligger just nu hemma hos marielle ihennes säng och vaknade för inte alls så länge sen faktiskt och när jag kollar min mobil har jag fått sms av samma nummer igen och det var samma tid och samma sak stod ismset som igår åde! och jag får inte fram vem det är och har smsat den personen från en hemsida där man kan skicka gratis sms men inget svar får bara sms på nätterna! jag är så himla nyfiken på vem det är!! men förhoppningsvis kommer det väl fram till slut :-) .. wäh, nu ligger marielle och vrider och vänder på sig här brevid mig och hennes larm började precis gå så jag stängde av det! marielle då du ser det här måste jag ju få fråga varför har du larm på tio över 8 på morgonen när du inte ens ska någonstans?! .. jaja, kanske man ska börja göra sig klar samt ta sig en macka innan man drar iväg till skolan!



Kommentarer:
#1: marre

haha inte fan hörde då jag mitt larm! ;D jag minns att jag tittade på dig en gång imorse då du satt vid datorn, sen somnade jag då om ;p

2010-02-03 @ 12:31:31
#2: Carolina

Sv: Jag gick till skolan och jag överlevde haha ♥ Har du skoj idag?

2010-02-03 @ 13:52:40
#3: maja

sv: jomen visst kan jag det! om du går in på deras sida, www.bloglovin.com och sen klickar du på bli medlem och följer bara instruktionerna :)

2010-02-03 @ 21:01:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: