n

2010-02-02
08:40:27

hm.

God morgon, förbannat så jävla kallt det är ute! ge mig sommar nu.. kunde inte blogga igår för min internet var helt fucked up! men blev iallafall att jag marielle tina & linus drog iväg och tränade på nautilus ca en timme blir nog att göra det idag också om inte annat kommer ivägen! sen blev det en rätt tidigt kväll för mig igår somnade nästan direkt jag la mig isängen! nåja.

fick en anonym komentar av någon som inte verkar kunna stå för vem det är, och med den komentaren som den personen skrev kan jag ju säga att jag inte tycker du ska yttra dig om något du inte vet ett skit om.. sluta dra egna slutsatser och ta saker förgivet!

Anonym
om *:
 men du knarkar ju, lillavän. du är såååå frän! hmpf, täänk efter äre värt de??



01 Februari, 20:18

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: