n

2010-02-09
23:14:07

ibland är det svårt att förstå sig på vissa saker!


det är jobbigt som det är så varför göra allt värre? ni kommer där med era kommentarer , jag vet att det är för att hjälpa men allt bli bara värre sluta försöka förstå!! för ingen vet hur det känns,ingen vet den känslan jag har i mig ,den som bara sitter där och skär i mitt hjärta jag är tacksam för att ni finns att snacka med men sluta försöka förstå,sluta säg att du vet hur det känns..för det gör du inte .bara sluta försöka!!





Kommentar:
#1: Carolina

Favoritbloggerskan är tillbaka på högvarv ;) Bloggen är under konstruktion, kika gärna inom och säg vad du tycker ♥



Svaren på frågestunden publiceras idag med!

2010-02-10 @ 11:19:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: