n

2010-02-18
15:17:24

tidsfördiv,
.. som du älskar av hela ditt hjärta - min familj och mina vänner!
.. som du skulle offra livet för - familjen och dom närmaste!
.. som är den smartaste du känner - sara nyberg
.. som alltid får dig på strålande humör - haha, marielle!
.. som har fint hår - josefine johansson
.. som får dig att le när allt känns tungt - marielle och jens.
.. som är den omtänksamaste du vet - malin :)
.. som är bäst - min morfar :D
.. som är din bästa vän - marielle markström
.. som är söt - tina johansson :D

.. som är osmart - marie holmberg
.. som är en riktig vän - dom närmaste.
.. som är din älskling - min hund diva!
.. som är den galnaste du vet - jens nyberg o marielle,
.. som är den konstigaste du känner - nämner inga namn :)
.. som är underbar - mina vänner.
.. som är dum -  haha vet it,

.. som har bra humor - hahah jag och marielle

.. som du saknar - finns många
.. som du har spenderat mest tid med - marielle,
.. som du tycker är snäll - jenny och tina
.. som du har sportat med - många ;p
.. som du skulle vilja krama just nu - min kudde,
.. som du inte har träffat på länge - sandra
.. som du vet saknar dig -  haha jag vet inte
.. som du träffade idag - morfar, och marielles familj,
.. som du tycker är snygg - jadu, finns många.
.. som du ska träffa när du gjort klart den här listan - ska till luleå


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: