n

2010-01-31
20:10:59

10 things to ..





  • *försöka få bättre självförtroende .. inte tvivla på mig själv lika mycket som jag gjort/gör!


    jag har starkt funderat på göra mig till blondin igen så det är nog en av sakerna som kommer att göras 2010 det ända som är problemet tycker jag är att det tar såå långt tid innan det blir som man tänkt sig, hatar att vänta men som dom säger '' den som väntar på något gott väntar aldrig för länge''



     börja om med träningen igen och INTE sluta upp med det som jag gjorde förra gången.




    Fara utomlands är en sak som är säkert var hur länge sen som helst sist, så till sommarn tänker jag dra iväg till något varmt ställe!



     prioitera mina köp bättre och inte köpa en massa onödigt tjafs som jag alltid annars gör & kanske lägga undan lite pengar varje månad!


    kanske sluta röka och börja snusa igen & sedan sluta helt med allting? funderar starkt på att göra det innan det här året är slut iallafall!



    dom som känner mig vet att jag älskar piercingar och tatueringar så har funderat på att göra om ett hål någonstans men vars vet jag inte ännu, vad tycker ni? :-)



    göra min tredje tatuering och det kommer bli en tatuering som symboliserar min och marielles vänskap och mest troligt blir det till sommarn!




    fixa jobb på helgerna så man tjänar in en extra slant!?





    börja äta l nyttigare har jag också tänkt att göra inte bara en massa skräpmat!






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: