n

2010-01-11
01:21:21

..

Utmaning!

~> Skriv 8 saker du ser fram emot:

* Piteå dansar o ler!
*örebro vecka 14
*kanske flytta?
*nästa tatuering!
*kiruna med marielle!
*första skoterturen iår.
*sommaren och alla crusingar.
*  fylla år.

~> Skriv 8 sanningar om dig själv:
* Älskar familjen
* Älskar vännerna
* hatar när folk tar mot min hals!
* sova är det bästa jag vet!
* jag är rätt blyg av mig!
* jag älskar att färga mitt hår och mixtra.
* har jätte svårt för att kasta kläder även fast jag inte använder det och vet om att jag ej kommer göra det heller.
* jag har svårt att släppa en del inpå livet!
 
~> Skriv 8 saker du brukar säga:
* shiit my man!
* vad äre om?
* och
* sweet
* ork it
* galet
* it i ordning
* nä, inte vet jag!

~> Skriv 8 saker du har på dig nu:
* Mjukisbyxor
* bh
* kofta
* trosor
* nagelack
* halsband
* -
*  -
~> Skriv 8 personer du utmanar att göra denna lista
* Marielle markström
* Jenny löfqvist
* malin hedqvist
* alexandra wikman
* tina eriksson
* josefine johansson
*alla ni som läser detta


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: