n

2010-01-18
00:45:36

.

det skrämmer mig att jag inte vill planera saker ,för framtiden får mig att blunda hur ska man kunna planera saker som man kanske inte kan hålla även om man vill när man inte ens vet om man vill eller inte vill och hur kan man  bekänna alla sina sorger när det inte finns någon att bekänna dem för som inte tar dem på allvar

och hur idiotiskt är det inte att fälla tårar över sms som kommer, men inte till mig i vilket fall som helst inte till mig aldrig till mig hur jag än gör och vad jag än tar för beslut om att inte låta någon komma nära igen så kan jag inte bortse från det faktum att du redan finns i mitt hjärta och därför inte går att stänga ute inte igen

och hur konstigt blev inte det här säger jag till mig själv

men sen kommer jag på att det gör ingenting
för du bor inte längre i min närhet, tur.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: