n

2010-01-23
18:06:05

.




Hur bor du: Hus
Brukar du komma i tid: oftast inte är inte min starka sida.
Hur lång är du: 161,5cm
Kan du laga mat: jepp :-)
Vad jobbar du med/pluggar du: handelsprogramet.
Vad har du på dig just nu: strumpbyxor & tunnika.
Har du någon fobi: typ.
Hade du en bra kväll igår: det var väl helt ok
Vilket är ditt senaste inköp: alkohol
Din favoritdryck på morgonen: juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: morfar
Har du sovit i din egen säng inatt: nä inte det!;)
Vad hade du sönder senast: minns ej, min telefon kanske?
Vem snackade du med senast: emil
Varm favoritdricka: oboy.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: cola,fanta,vatten.
Alkoholhaltig favoritdricka: öl
När gjorde du senast något riktigt dumt: om man nu minns det.
Saknar du någon just nu: jo lite =)
Vad ska man göra för att få dig irriterad: det är inte så svårt.
Någon jag stör mig på: finns många.
Intressen: du är mitt intresse!
senaste person du kramade: morfar
Senaste person du ringde: vet ej,många!
Senaste person som ringde dig: emil
Vad drack du senast: saft
vill du ha barn: jo,
Längtar du till din nästa födelsedag: tycker inte det är något att längta efter.
Har rakat dina ben någon gång: förmodligen.
Är du sugen på något nu: oja.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 1-2 kanske..
Använder du hudkräm: ibland
Attraheras du av män med skägg: det är inte fult, beror ju på hur skäggigt.
Micro-pop eller poppa själv: micro
Brukar du baka: jo men väldigt sällan.
Röstade du i det senaste valet: nej? får inte rösta än!
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: kunde varit bättre
Vilken låt lyssnade du senast på: det minns jag då it.
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej, men jag i en annans.
Vad tycker du är äckligt: infekterade sår, finns mycket som är äckligt..
Har du pengar : nej inte just nu förutom en hundring.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: