n

2010-01-28
16:06:58

..
Vem är du?
natalie nicole frida eva ansell

Attityd?
det är ju olika, hur jag mår och så & vem man pratar med som josse skrev.

Ålder?
16 snart 17.

Bor i:
piteå

Ekonomi:
inte den bästa.

Stjärntecken:
kräftan

Husdjur:
3hundar,2katter plus sköthäst.

Familj:
Mamma, daniel.

Förebild:
jag har ingen,

Jag sover:
nästan alltid, det bästa jag vet!

Kroppsdel du tycker bäst om:
haha, it en aning.

Tror du på något:
det som jag vet finns tror jag på

Frisyr:
plattat eller lockigt.

Hårfärg:
brunt,

Ögonfärg:
blå

Längd:
161,5

Gillar:
lypsyl,nikotin, sova!

Ogillar:
oärliga falska människor.

Favoritmat:
mcdonalds, lätt.

Favoritdessert:
vitlöksbröd,eller något riktigt gott =)

Favoritdryck:
juice

Gillar du godis:
jepp,fast ät inte så mycket godis ändå mer för chips.

Favoritfilm:
ah, det finns många..

Favoritdag:
fredag och lördag

Favoritklädesplagg:
mjukisar.

Musiksmak:
blandat.

Favorit tv-serie:
oth, gossip girls, andra avenyn, csi och the hills

Liknar du en kändis
haha, det tror jag då inte.

Drömpartner:
mohammed är ju ändå en riktig snygging, visst?

Senast film på bio:
om jag nu minndes det ;o

Skriver du dagbok:
nä inte längre men kan väl hända ibland att man tar fram den.

Bästa årstid:
sommarn.

Älsklingsfärg:
svart,kanske..

Vad skulle du aldrig ta på dig:
manchester ..

Vad ville du bli när du var liten:
kock tro jag det var.

Blev du det:
-nej nu är jag hur less resturangbranchen som helst eftersom jag är uppväxt med det..blöblö

Om du vore ett djur skulle du vara:
en puma eller något?

Brinner för:
flaskan, såklart! nä, jag vet it.

Sportbil eller familjebil:
sportbil.

Katt eller hund:
hund

Fobier:
hmm, finns några men orkar inte skriva upp det här! ;-p

Deppig eller glad:
både och.

Politiskt insatt:
nopes, inte det minsta lilla!

Värdesätter du ärlighet:
det är väl klart

Brukar du ljuga:
ja, har väl hänt några gånger ..

Hur tidigt stiger du upp:
olika

Vem/vilka vet mest om dig:
det är nog marielle och jens & morfar.

Gillar du att slåss:
haha, dum fråga.

Vad har du på dej just nu:
jeans,kofta,tröja?

Vem är snyggast i världen:
min hund :)

Vad är du allergisk emot:
katter,mögel,hö .. ketchup?

Ska du duscha ikväll:
gjorde det imorse.

Vilket datum är det idag:
28 januari 2010

Målar du naglarna:
ibland när jag har tråkigt.

Vad luktar det hemma hos dig nu:
inget speciellt ;-p är hos marre.

Märkeskläder eller secondhand:
märkeskläder.

Hur många par skor äger du:
räknar inte

Var har du ont:
nacken.

Vad tycker du om idrott:
kan ju inte påstå att jag är speciellt insatt

Gillar du att fotografera:
nja,sådär.

Salt eller socker:
olika, mest salt tror jag

Tränar du:
haha inte längre.

Har du bra kondition:
haha det kan jag inte påstå.

Sushi eller hamburgare:
hamburgare, äter inget som har med fisk att göra, hoja!

Blyga eller framåt tjejer/killar:
en blandning :-)

Är du bra på att måla/rita:
hahah nää.

Hur var detta:
nja, bara fördrev tiden med något medans jag vänta på hämtningen..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: