n

2010-01-14
08:43:47

gjdgj
Jag är trött..

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet? -
Jag vet faktiskt inte
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?  Jadå!
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Det har inte hunnit gå två timmar än
4. Hur lång är du? ungefär 161cm
5. Vilken är den senaste filmen du sett? high musical
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: haha:o spelar ingen roll om filmen är bra eller inte somnar iaf typ :o
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror väl på humöret.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? inte tillsammans.
9. När såg du senast din mamma? igår...
10. Icke godkänt i något ämne? haha jo.
11. Mvg i något? nix
12. När vaknade du idag? klockan 07;00
13. Vilken är din favoritplats? sängen!
14. Vilken plats föredrar du minst? Skolan
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?inte i piteå iallafall!
16. Hur stor är din säng? ingen aning ;p
17. Vad sover du i? Trosor & bh
18. Hur många kuddar har du i sängen? 4
19. Var har du bott/bor? öjebyn,djupviken,gävle.
20. Tycker du om kinamat? yes, love it
21. Tycker du om kaffe? oja,
22. Vad dricker du helst till frukost? Apelsinjuice & macka.
23. Kan du spela poker? Haha, nej!
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? nä inte det.
25. Vill du ha barn? så småningom.
26. Kan du några andra språk än svenska? lite.
27. Har du någonsin åkt ambulans? Jo det har jag.
28. Föredrar du havet eller en bassäng? bero väl på
29. Vad spenderar du helst pengar på? skräpmat och nikotin, alko!
30. Är du cool?som att jag är :D
31. Kan du rulla med tungan? Hm, nä tro it det.
32. Vem är den roligaste människan du känner? jag själv såklart :D
33. Vad har du för ringsignal? banan sången.
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?jepp.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Ser inge rött förutom blogg.se grejen
36. Kan du byta olja på bilen? det tro jag väl.
37. Vilken var den senaste boken du läste? ingen behöver veta.
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? Jodå!
39. Dansar du i bilen? klart.
40. När var du i kyrkan senast? examen.
41. Hur många hål har du i öronen? sex kanske, fast allt är uttaget.
42. Har du någon piercing? septum,resten uttaget.
44. Gillar du någon just nu? Nä, jag vet som int.
45. Har du provat droger?  jo.
46. Röka eller snusa?röka.
47. Har du pojkvän/flickvän? Nej, inte det inte
48. Vad är ditt mobil nummer? Hemlis!;)
49. Vad ska du göra ikväll? sova
50. Har du några syskon? Jadå en lillebror.
51. Hur mycket pengar har du på din mobil? typ 27kr.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: