n

2010-01-15
03:22:29

hm







SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng: krille
Såg dig gråta: det minns jag inte!
Fick dig att gråta: det minns jag ej!
Du delade en drink med: marielle,säkert!
Du gick på bio med: Marielle.
Skällde på dig: mamma.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit: nopes.
Köpt någonting: nä, tro int det!
Varit sjuk: nä, bara lite förkyld.
Sjungit: för mig själv kanske.
Saknat någon: har jag nog gjort.
Haft sex: hm,nä.
kysst någon: haha nä, bara pussat marre när vi sku ta ett kort.
kramat någon: jo!:)

JAG HAR:
Digitalkamera: japp, he har jag.
Telefon på rummet: mobil telefon!
Husdjur: 3 hundar,2katter.
Bra kompisar: ja absolut :)
Vem vill du fika med just nu: med mig själv!

SEX, KÄRLEK OCH SÅNT:
Har du någonsin haft sex?: japp
Med vem var din första kyss?: det minns jag inte.
Hur gammal är ditt äldsta hångel?: 27 typ
Och yngsta? vet it.
Hur många seriösa förhållanden har du haft? 2st
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 3st
Vad tycker du om kärlek? både det bästa och värsta som finns.
När kramade du någon sist? idag
Saknar du någon speciell person? nja, lite.
Har du svårt för att bli kär?: ganska
När kysste/hånglade du med någon sist?: ihelgen
Ångrar du det? inte alls.
När fick du senast en komplimang? haha minn it.
Har du träffat någon internet person?
Har du hånglat med någon av samma kön? haha självklart ;p


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: