n

2010-01-15
02:26:41

jag har nog tråkigast och kan inte sova!


nu får det bli för både 2009/2010 blir enkalst så! annars är det ingen ide att göra den här saken för har knappt gått något utav 2010! ;>

Årets bästa: När jag var tillsammans med jimmy,tro jag!

Årets värsta: när det tog slut mellan oss!

Årets händelse: många,har gjort många saker jag inte trodde jag skulle göra!

Årets resa
: gävle/hofors

Årets fest: alla! :-D

Årets dag: Jag vet ej, 20/2-09 kanske?

Årets present: minlaptop,ps3 osv.

Årets tårar: finns en hel del!

Årets person: marielle, såklart!

Årets låt: mimikry - 500mil

Årets film: mooon light

Årets bok
: ingen aning.

Årets lögn: om jag nu visste!

Årets kyss: finns många :D

Årets natt: haha, hemlis!

Årets ord
: ''natalie,jag äter hela tiden när jag är med dig!''

Årets gräl: med mamma skulle jag tro.

Årets ''vill/ville ha'': skoter!

Årets skämt: ja om jag nu minns marielles alla dåliga skämt,haha!

Årets längtan: sommaren lätt

Årets månad: juli

Årets beroende: nikotin,alko,vänner osv!

Årets vårminne: öh, med mitt minne så minns jag ej!

Årets frisyr: plattat/lockigt.

Årets sommarminne: tiden med jimmy och alla crusingar osv!

Årets smärta: jimmy.

Årets roligaste: marielles dåliga skämt.

Årets vinterminne: inget,kyla?

Årets tråkigaste: kylan.

Årets överraskning: hm, kommer inte på något just nu!

Årets mysigaste: var nog nyår!

Årets misstag: för många.

Årets läskigaste
: vet ej!

Årets konstigaste
:haha, finns många.

Årets sommarplåga: finns ingen :D

Årets nykomling: hm, andres?

Årets skandal: hahah, två stycken.

Årets språk: svenska

Årets ros: examen.

Årets ris: kina!

Årets person/er: marielle,jens,malin,sandra!:)

Årets skitstövel: ooh, he vill jag it säg här!

Årets sommarnatt: fingermansholmen kanske :)

Årets dryck: juice,öl

Årets godissort: lakrits

Årets tvserie: CSI

Årets sämsta jobb
: i somras EFS.

Årets tack: till alla underbara

Årets pryl: att ligga i sängen och sova hela dagarna ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: