n

2010-01-31
09:13:58

låsa in, gömma undan, glömma koden. tappa helheten och glömma verkligheten.


Vet inte vad jag vill, ska jag bryta upp? men då har jag ju ingenting ,kan man leva ändå fast man är tom.. Kan bygga upp ett nytt liv på ensamhet?

Jag tänker ständigt undrar om livet är värt det jag ser om jag landar nu Vart tar vågorna med sig mig jag undrar; är det värt att leva så här om man är rädd för att bli olycklig? Jag älskar, eller jag tror är osäkert beroende på hur du är Vilket är olika, som är skrämmande


Du lever i ditt förflutna medan jag försöker komma ifrån mitt orkar jag leva med i ditt förflutna som ständigt tas upp, återkommer i svackor? jag vet varför du mår dåligt men du låter mig inte hjälpa du behöver det, jag vet finns för dig men du ser bara mina fel som med allt annat


Jag är less har varit det ett tag kan man bilda familj med en som jag inte vet vad jag känner längre för? jag tror mig älskar dig, åtminstone den du var.. men kommer han tillbaka?och när? Orkar jag vänta?Har jag mod, kraft, styrka nog att stanna kvar?


Jag vill inte gå för då finns ingenting kvar varken hos mig eller hos oss är det värt, att jag kanske får leva olycklig om jag stannar kvar?

Vart tar detta mig?
Är så tveksam och förvirrad


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: