n

2010-01-26
08:33:43

shit det är galet!
godmorgon, sitt här med typ blodsprängda ögon och smått trött .. jag tror det är ett mirakel att jag tog mig upp!  blev att jag övernattade hos marielle inatt :-) ..och igår var det riktigt trevligt så tack för det! glömde ju skriva igår om gårdagen så kan ju göra det nu!

-började med att jag vaknade ca 06;30 så då gick jag upp & tog mig en koppkaffe och gjorde mig en macka till det sen tog jag mig en duch och gjorde mig klar efteråt följde jag med mamma till solariumet och öppnade och på vägen hem stannade vi  och fikade på hansens .. & när vi var hemma igen började jag fixa  rummet he var verkligen behövligt kan jag lova er .. det var så himla skönt att vakna tidigt och hinna med så mycket men det var också för att jag började klockan 13;00 ;> .. och det var en riktigt bra dag igår var riktigt pigg och på ovanligt bra humör måste jag säga :-) 


blöblö, gnäll gnäll ..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: