n

2010-01-03
05:36:44

tidsfördriv
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jepp, en hel del :) men ångrar inget utav det!
Höll du några av dina nyårslöften?
nä, för jag hade inga!
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nopes, inte det.

Dog någon som stod dig nära?
nä tack och lov :)

Vilka länder besökte du?
inget :-)

Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Jo, det tror jag.. sommaren 09´kommer jag aldrig glömma.

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 
20/2-09 <3

Vad var din största framgång 2009?
nja, jag vet inte riktigt faktiskt..

Största misstaget?
hmm, har gjort en hel del misstag så vet inte vilket som är det största!

Har du varit sjuk eller skadat dig? 
aaop :)

Bästa köpet? 
haha, det ända bra jag lagt pengarna på är tatueringarna!
Vad spenderade du mest pengar på? 
kläder nikotin alko och mat :)

Gjorde någonting dig riktigt glad?
jo en massa saker men speciellt mina vänner :)

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
markoolio - ingen sommar utan reagge .. eddie meduzza
lady gaga - just dance  mimikry -5oomil osv..
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
hmm, gladare :D

Vad önskar du att du gjort mer?
Jag vet inte :D .. kommer inte på

Vad önskar du att du gjort mindre?
sovit :)

Hur tillbringar du julen?
Hemma sen far jag iväg och umgås med vännerna och gör något =)

Blev du kär i år?
absolut!

Favoritprogram på TV? 
two and a half men, simpsons, CSI, andra avenyn, oth osv.

Bästa boken du läste i år?
ingen får veta :) tro jag den hette.

Största musikaliska upptäckten?
hahah, inte den blekaste faktiskt.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? 
jepp, pengar till utlandet.

Något du önskade dig men inte fick? 
med mitt dåliga minne minns jag knappt vad jag fick typ.

Vad gjorde du på din födelsedag 2009? 
for till havsbadet och körde gocart sen drog vi till statt och käkade sen
bar det av på fest :)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
det tror jag men vet inte om jag vill säga det här.

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
hm .. pösiga knä byxor och någon tunnika eller vanliga thigts :)
annars mjukiskläder :)

Vad fick dig att må bra? 
mina nära och kära såklart.

Vilken kändis var du mest sugen på?
han i twilight :) vampyren.
Vem saknade du? 
när det tog slut med jimmy så var det han.

De bästa nya människorna du träffade?
hm svår fråga.. är nog ett par stycken orkar inte börja rabbla en massa namn :)
men .. jennifer tina jenny :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: