n

2010-01-27
14:18:07

tråkigast.




Senaste:
Du pratade i telefon med -
Jenny
Du smsade med - jimmy
Du åkte bil med - marcus
Du msnade med - emma
Du spottade på - Marken
Du fick sms av -  olivia
Du åt : korv och pommes.
Du drack: cola
Du sa: jag tar med det imorn!
Du spydde: för länge sen!

Ja & Nej
Färgat håret blont? - j
o
Färgat håret brunt? - jo
Blivit kallad hora? -  jo
Kallat någon hora? - jo
Slagit någon? - jopes.
Kört moped? - yesbox
Suttit på en moped? - förmodligen om jag kört.
Kört bil? -  haha yes,
Druckit kaffe? - jag dricker det.
Har en egen mobiltelefon? - oja,
Har ett eget rum? - arå
Pussat en kille? - aa
Pussat en tjej? - aa
Varit på en fest? -  yesbox
Äger en mp3? - Nä, kör på telefon.
Har en tv på ditt rum? -  he har jag.
Har piercat dig? - flera gånger.
Har fler än två hål i öronen? - jamen har sällan idet.
Har msn? - jepp :)
Har lunarstorm? - jåå.
Har bilddagboken? - hade, använder den it!
Ljugit för någon? - jo
Har en bästavän? - Ja
Har haft sex? - Ja
Har varit utomlands? - Ja
Badat i ett hav? - Ja
Varit otrogen? - jo
Någon har varit otrogen mot dig ? - nä


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: