n

2010-07-22
00:23:13

22juli torsdag!

Hello, ligger just nu i sängen och funderar starkt på ta mig en rök och sedan lägga mig och läsa lite mer i boken den är så jävla bra helt insatt i den eller vad jag ska säga.

förr idag eller ska jag säga igår eftersom klockan är över tolv nu, så jobbade jag till klockan tre och då drog jag hem tog mig en dusch sen for jag iväg på middag en snabbis hos daniels föräldrar med mamma sen for jag hem och då hämtade jossan upp mig så for vi på dollarstore och köpte mat till katten jag och olivia hämtat nu tequila heter hon hur söt som helst lägger upp bilder när sofie lagt in dom.. efteråt for jag hem till tobbe & olivia en stund sen for jag hem och sen lämnade jag pengar till någon snubbe för tändmodulen till bilen.

for hem sen ville daniel ha skjuts till munkan så då körde vi dit honom och påvägen tillbaka stötte vi på rickard och jesper som stod utanför erik och bankade på så vi stannade till och hjälpte till för att få honom att vakna och till slut kom han ut, stod en stund där sen följde erik med oss till garaget där det bjöds på massa skratt så tårarna bara rann.. sen kring tjugo över elva for vi och lämnade av jens på buss station för han skulle tillbaka till luleå igen.. sen bar det av hemåt och nu väntar jag på att daniel ska komma hem med mat till mig, gööttt!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: