n

2010-07-25
23:16:00

.
SEX & HÅNGEL

1. Vem sov du med senast? - j....  
2. Vem låg du senast i sängen med och höll om? - samma, J.
3. Vem pussade du senast? - samma här
4. Vem av det motsatta könet hånglade du senast med? - o Samma
5. Vem av samma kön hånglade du senast med? - typ jennifer?
6. Har du haft oskyddat sex? - ja
7. Vem sög du senast av? - haha, vilka sjuka frågor..
8. Hur ofta strular du? - då jag känner för det.
9. Hur många har du strulat med på en kväll? - nja, inte räknat precis.
10. Vem var den första personen du strulade med? - då man inte minns.

KÄRLEK

10. Vad är första och sista bokstaven i namnet på personen du senast hade en crush på? - JY!
11. Hur många har du varit tillsammans med? - Om vi ska ta seriöst så är det 1, på 8månader. 
12. Vem var du senast tillsammans med (inte den du har nu, förra)? - jimmy
13. Är du tillsammans med någon nu, isåfall vem? - Nix är singel.
14. Hur länge har ni varit tillsammans? Vi var tsm i 8månader. 
15. Sötaste paret? - sandra & krille :)
16. Hur ser din drömpartner ut? - jag vet inte riktigt ..
17. Hur ska din drömpartner vara? - bra fråga.
18. Hur många gånger har du varit kär? - två gånger! 
19. Okej, seriöst, hur många gånger har du varit kär , RIKTIGT kär? gå tillbaks en fråga och läs svaret igen
20. Vem var din första riktiga kärlek? - jimmy.

DÅLIGA TIDER

21. Har du druckit alkohol? - Ja
22. Röker du? - Ja
23.  Snusar du? - förr
24. Har du rökt på / knarkat? - Ja
25. Hur ofta festar du? - livet är en fest.
26. Vad gillar du att dricka? - öl,sprit!
27. Har du skurit dig? - med flit eller inte?
28. Har du bra självförtroende? - nej det har jag inte.
29. Hur mår du egentligen? -  det är väl till och från. 
30. Har du någon gång brutit mot lagen, isåfall hur? - många gånger & på många sätt.

DÖD/LIV

31. Har du varit på begravning? - inte det.
32. Isåfall, vilka ? - ingen.
33. Har någon nära till dig dött? - tyvärr.
34. Hur vill du dö? - somna in kanske.
35. Vill du dö? - nej, vill jag väl inte.. dum fråga.
36. Har du någon gång varit på dop? - mitt eget när jag föddes.
37. Isåfall, vilka? - ..
38. Gillar du livet? - inte alltid men man har ju stunder då man är lycklig.
39. Vem som står nära dig fick senast barn? - minns inte. 
40. Vill du ha barn, och hur många? - högst 2st.

DU

41. Vart bor du? - piteå
42. Vart går du i skola? -  det vet jag inte än förens jag fått svar, men annars strömbacka.
43. Är du smal eller tjock? - vanlig
44. Är du snygg? - men för jävla snygg. 
45. Är du nöjd med ditt utseende? - nix.
46. Vad gillar du mest med dig själv? - min ögonfärg.
47. Och vad vill du ändra på? - en hel del saker.
48. Vad heter du? - Natalie
49. Gillar du ditt namn? - jag vet inte.
50. Vad gör du på fritiden? - jobbar,sover, åker bil, festar osv..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: