n

2010-07-25
22:20:08

jobbjobbjobb.

blä, så himlans trött jag är  - blev jobb idag för min del från 13,oo- 19,oo drygt! i fredags blev det att jag for till rickard och satt där en stund innan jag drog iväg till älvsbyn på rallarsvängen med några stycken sen hamnade vi i roknäs så blev att övernatta där och dagen efter for jag och kollade på watercross med världens jävla huvudvärk och var inte ens roligt att se, så när det slutade skjutsade jimmy hem mig och då minns jag inte riktigt vad jag gjorde men senare på kvällen blev det att jag jossan & dom for iväg på havsbadet och åkte karusell osv, sen var vi och crusade lite innan jag for hem och skulle sova fick även sällskap, mys!

nä, vet inte riktigt vad jag mer ska skriva!


här har ni en bild på min och olivias kisseunge som heter tequila och den andra är kimpo! :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: