n

2010-07-05
22:28:50

men wallah!

blev inte mycket sömn för min del inatt cirka tre timmar om ens det, suck .. gjorde inte ett skit på jobbet blev tv från morgon tills jag slutade typ så hann även slummra till isoffan kände bara hur mina ögonlock ville igen och så blev det lite pinsamt eftersom det var första dagen men så går det om man inte har något att göra ;-) efter jobbet for jag in till stan med caroline och fyndade mig två par nya skor,tröja, smink & lite smått och gott så jag är hel nöjd inte ofta jag får med mig hem så mycket som idag, hehe!

sen for jag & caroline hem till henne, så vi tog oss ett bad och bara surrade på .. hade väl tänkt käkade något sen se filmen daniel laddat ner sen sova så jag orkar med morgon dagen.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: