n

2010-07-02
04:00:27

on fire!

härlig kväll/dag med tina frida & alexandra, började med att vi drog in till stan och kikade en sväng efteråt for vi förbi alexandra och hämtade upp henne och käkade på kifas även tinaj kom dit och surrade en stund med oss.
efteråt satt vi och väntade på att vi skulle fara till boden men blev icket, idiot!! så blev att vi surrade och skrattade massa, när frida & tina drog hem så fortsatte jag och alexandra in till stan för att köpa oss något gott ! blev även att vi svängde förbi hos anna en snabbis före vi skulle till tomas och hälsa på ett tag! så blev att vi kikade på film blev helt inne i den, hehe! och nu ligger jag i sängen med en övergo katt, peace and love .


Alexandra : du, har du dit leg med dig?
Jag: haha, nej varför undrar du? ( lite förvånad över frågan)
Alexandra : för att köpa energidricka.
jag utbrister iskratt såklart.
Alexandra:
men dom har ju åldergräns på det nu!
Jag : hahah, du ser nog äldre ut än 15!
Alexandra : men jag lovar jag får inte köpa, hur mycket ska vi slå vad? blabla, på willys blabla.
Jag : en puss?
men nog fick hon köpa! gud så töntig att det ska vara gräns på det.



Säg adjö till väskan gumman! ;-)









Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: