n

2010-07-18
02:22:45

sådärjaa.

Blev att jag mamma daniel david jossan och jens hämtade bilen idag i luleå, den gick bra från början men sen stannade vi till på donken för att käka och sen tanka och då la den av mitt i allt så vi stod på macken närmare tre timmar kanske och försökte hitta vad som hade hänt, efter många om & men bokserade vi bilen hem till piteå och nu vet vi nog vad felet är så imorgon är det nog ordnat, great! ;->

annars har vi väl inte gjort allt för mycket varit hos mig och mixtrat med bilen sen bar det av till stan en sväng och sådär, eller ja.. jag och jossan sålde på loppis idag och gick väl hyffsat bra fast tankade upp alla pengar!
och nu är jag nå jäävulst trött varit vaken sen halv sju i morse, fyfan .. kan nästan somna på plats!



och där vid tanken står min vita päärla.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: