n

2010-07-04
17:33:58

söndag!

så var PSG över och imorgon börjar jag jobba, suck .. 

Fredag :  då blev det att jag for in till stan en sväng under dagen med tina och frida och kikade omkring spelade även på chokladhjulet och vann! ;-) wiiho! senare mot kvällen bar det av mot boden alive vilket sög från början men blev mycket roligare senare, där fick jag mig en tröja också där det stod '' att styla en volvo är som att sminka en gris'' STÄMMER! blev att jag åkte taxi hem också därifrån ..

Lördag : så fick jag ett samtal att vi skulle dra till umeå fast blev aldrig att jag följde dit så väntade på att tina skulle sluta jobbet så vi kunde fara på marknaden och kika om vi hittade nånting men köpte ingenting där! sen for vi hem till tina och åt grillat vilket var hur gott som helst sen satt vi bara ute och surrade på altan.. sen kring 8tiden kanske så for vi vidare in till stan för att kolla, blev att vi var där några timmar iallafall , sen före vi for hem blev det ett skrov på bigboy! skjutsade hem tina sen la jag mig i sängen sen låg jag o surrade i telefon sen kom L hit & sov med mig fast han snarkade så jävla mycket så gick och la mig i soffan istället! ;-p juste, min älskade hund diva fyllde 8 hela år då! :D

Söndag : ehm, sovit sen varit och käkat med mamma och daniel på kifas blev en souvas tallrik för min del! sen for vi på dollar och köpte oss en ansiktsmask och lite annat :-) nu funderar jag på ta mig en rök och sen se på film eller något!


det kommer mer bilder senare eller imorgon skulle jag tro, peace and love!












Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: