n

2010-07-15
23:11:47

tralala, jag är lycklig.
har haft en super dag började med en trevlig dag på jobbet, sen for jag förbi eva & dan och tog en fika samt fått presenter där fast var inte där så länge innan pappa ringde och sa att vi skulle ut med båten så då for jag dit och vi drog in till stan och käkade på thai garden var hur gott som helst, sen fick jag presenten jag önskat mig mest utav allt och jag är lycklig en mercedes 123a ska och kolla på den i boden på söndag så då är den nog min! :D hehe, sen for jag hem en sväng och då kom jossan och hämtade upp mig här så for vi och hämtade en grill och sånt sen till garaget för att se mopeden dom köpt och det är nog den fulaste jag sett kunde inte hålla mig för skratt ;-p speciellt inte när jossan hade världens snyggaste hjälm på sig också ;-) hehe, imorgon blir det väl att packa ihop saker vi ska sälja på loppis och fixa det sen får vi se vad som sker!  ni ska få se bilder sen när jag orkar ladda upp dom! :-D pussss.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: