n

2010-07-13
00:33:59

tuurbo.
Hallå :-) dagen började med att josefine kom och hämtade upp mig sen for vi till djurmagasinet en sväng köpte kaninmat och sådär sen for vi och käkade på grillen sen var det bara fara och jobba efteråt for vi förbi på garaget ett tag sen till mig en sväng och så blev det grillat :-) sen har vi som farit fram och tillbaka, och till slut bestämde vi oss för att fara och bada på hamenviken var faktiskt inte så kallt som jag trodde det skulle vara, nåja .. började dock tvärblåsa när vi gick upp så tur vi hann före det :-) sen blev det att en sväng förbi bigboy för att dom skulle käka och nu lämnade jossan precis av mig hemma, och turbo ( kaninen ) verkar njuta iallafall :-) hehe! nu blir det nog att läsa lite ur boken dumpa honom sen sova, jobb väntar imorgon!

godnatt.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: