n

2010-07-01
00:40:36

^_^
- hmm, vad ska jag säga? dagen började med att jag for in till stan med mamma för att köpa mig en jacka från GT samt en klänning efteråt var vi och köpte mat på blå ängeln blev en kycklingsallad för min del, sen for jag och köpte cigg med C snabbt sen var jag tvungen att skynda mig för att hämta upp alexandra på äljest för att sedan fara och mötta upp tina och frida så vi kunde fara iväg till havsbadet var inte alls så länge där innan jag och alexandra for vidare till sammes syrra och satt där en stund och surrade och blev spådda av en där och precis ALLTING stämmde hon hade aldrig träffat mig förr, inget! sjukt läskigt, fick veta massa saker!

sen blev jag så grymt sugen på min kycklingsallad som jag hade kvar men hann inte mer innanför dörren så ringer caroline och säger att hon glömt sin plånbok hemma och hon var i stan så då fick jag fara in med den snäll som jag är ;-) men då passade jag på att köpa med mig mat från sunes, så ligger nu helt ont i magen och små ångrar att jag ens köpte mat där hehe! nämen funderar dock på slå igång en film eller något för är så  himlans trött fast kommer säkert inte gå så bra att somna tidigt men värt ett försök iallafall :-)

bilder kommer orkar inte stopa in dom nu :-)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: