n

2010-06-07
02:59:05

bara tidsfördriv.



Är du kär just nu? nix, inte alls.
Har du kysst någon idag? nä men igår.
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? javisst.
Har du ett förhållande? nej har inte tid!! 
Om nej, varför inte? för att jag har annat jag måste tänka på just nu.
Hur många har du varit tillsammans med? några, men mest seriöst med jimmy. 
När förlorade du oskulden? skulle fylla 14 .
När går gränsen vid otrohet? puss eller något,
Har du varit otrogen och om ja, varför? tyvärr, för jag var dum!
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? icket.
Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut? med jimmy, och det är vår ensak.
Är du romantisk? jamen visst, en riktig romantiker ;);)
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? hm tror inte he.
Är du svårflörtad? nja, vet it! :>
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? har väl hänt.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? hm,marcus eller anton!
Hur länge höll det? haha jag minns inte, länge sen^
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? bara med en sko iskallen.
Har du lekt med någons känslor? det tror jag inte.
Har du haft sex med över 20 personer? vilken dum fråga.
Hur länge höll ditt längsta förhållande? 8månader.
Och ditt kortaste? någon vecka kanske?
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? nä, inte vad jag kan minnas.
Är du en bra pojk/flickvän? fråga inte mig.
Hur många har du haft sex med i år? Hemlis!
Vem sov du senast bredvid? J.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? nyfikna?;-)
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? yes.
När fick du din första kyss? det minns jag ärligt ej när det var.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? no idea, unga :)
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? nädu, icket.
Vem var den senaste du kramade? J, tror jag.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? nä, eller om vi var gifta och skulle bo ihop resten av livet när vi typ är gamla, men inte nu som ung iallafall, nixpix.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? hm, jag vet inte.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? olika.
Föredrar du svenska eller utländska killar? only swedish.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: