n

2010-06-27
23:53:12

byske!

- nu har jag laddat upp bilder från byske och sådär!

KORTFATTAT OM HELGEN.


fredag : då kom vi till byske ungefär kring 11;OO då blev dett packa upp alla saker sedan gick jag och mötte upp jennifer och surrade en stund sen blev det att jag umgicks med henne och madelene hela kvällen fast jag var nykter var inte alls så roligt på fredagen, den dög trotts vissa incidenter för en del men man får hoppas det löser sig kom mig inte i säng förens lördag morgon kring 07;30.


Lördag : eftersom jag hade varit vaken så pass många timmar så sov jag till ungefär fyra tiden på eftermiddagen, så gick till lantänan eller vad det hette och käkade med mor & dom andra fylleskallarna ;-) och maten smakade rent utav skit på den resturangen tyckte inte alls om det efteråt tog jag mig en dusch och gjorde mig klar sen hade jag rätt tråkigt där ett tag fast surrade med massa trevligt folk som jag stötte på där, sen var jag som sagt nära på fara hem ett par gånger men då kom tina och tog med mig ut och det blev hur roligt som helst där :-) även lars, matte och dom kom till byske en sväng och hälsade på fast dom skulle ha kommit tidigare, nämen är helnöjd över den kvällen så tack allihopa!


söndag :  blev jag väckt kring halv nio tiden på morgonen och happy blev jag iallafall inte, dom skulle börja städa och dona så jag gick och la mig i en jävlat kokhet bil och sov ett tag, sen före vi for hem så for vi förbi i jävre och fiskade upp tre rödingar och en lax, ;-) och när vi kom hem hann jag ligga och smsa med en sötnos och sen somnade jag till 18;30 och då följade till luleå med mamma och daniel och käkade på mcdonalds och hämtade tillbaka benji efter parningen och nu ligger jagi sängen oc försöker ladda upp bilder på facebook men det är ju så seegt! nämen hoppas alla haft en bra helg :)

















Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: