n

2010-06-03
23:39:27

energi tjuvar.
tjola, ligger just nu isängen och tycker smått synd om mig själv eftersom att jag brännt mig rejält på båda benen efter min och marielles trettio minutare idag på soldrömmen, blä. har inte alls varit bra väder idag bara regn vilket sög och det blev inte alls att vi gjorde mycket förutom att vi solade och var iväg och käkade på kifas! :-) vi får se vad morgon dagen har att erbjuda inget speciellt planerat utom att jag ska ta en promenad med caroline och sedan blir det nog att umgås med marielle är det väl tänkt.

bild kommer sen på mitt brända ben! ;-)


jag tänker inte ödsla tid och energi på såna som dig som vräker ur sig en massa skit helt utan andledning så gör man bara inte, men hoppas du får ett så bra liv och hör inte av dig eller kom krypandes tillbaka och be om förlåtelse sen och sen tänker jag inte ha falska vänner, egentligen är du inte ens värd det här inlägget!





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: