n

2010-06-02
23:21:43

:)
dagen började med att jag for till pappas jobb direkt jag vaknade och käkade sen följde jag med dom hem och sedan skulle dom cykla in till stan och äta på resturang så jag hackade på blev sjöbodan, så emmy kom dit också var kul att träffa henne :-) for även iväg till luleå och hämtade farmor på arlanda med mattias efter att hon varit där i en månad gud så brun hon blivit lägger in bild sen på det!

sen blev det att jag for tillbaka till öjebyn och mötte upp olivia magnus och tobias för att spela fotboll men tala om dålig kondis man har, fyfan! daniel & marielle kom förbi en sväng också men dom latmaskarna orkade inte spela! efter en stund så for vi för blev nå jävulst med mygg där, så jag följde hem med olivia och tobias en sväng och kollade på deras nya lägenhet sen skjutsa tobias hem mig, så nu funderar jag på om jag ska lägga mig och se klart varg veum för er som inte vet så är det en norsk kriminal serie är faktiskt riktigt bra :-)


här kommer en super läcker bild på mig och pappas tjejs moped ;-)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: