n

2010-06-21
23:39:33

.

hittills under 2010 har du..
druckit alkohol? - ja, det har jag.
rökt? - varje dag.
snusat? - jo.
rökt vattenpipa? - nej, det har jag inte.
däckat?- som jag har!
blivit påkommen? - med vad?
kysst en främling? - jo
har haft oskyddat sex? - yes
har strulat med fler än en person under 24 timmar? - hehe mm.
kysst en kille i klassen? - nej
gjort något dumt? - ja, det har jag väl
gjort något som du ångrar? - jo, det har jag
strulat med ditt ex? - yes det har jag.
sagt nej till sex? - det kan man väl säga.
fixat dig i timmar? - inte i timmar.
gråtit inför mer än 10 personer? - hm, kan säkert ha hänt?
smygit ut? - ehm, jag tror inte det.
haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? - nja, lite kanske.
sovit brevid någon av samma kön? - jarå.
sovit brevid någon av motsatt kön? - jorå!
lekt med någons känslor? - nixpix,
älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? - jajjamensan.
gråtit dig till sömns? - har jag säkert.
gråtit framför någon du älskar? - jo, flera gånger.
haft sex ute i skogen? - inte vad jag kommer på.

 

kysst en tjej?

 

vaknat av att du gråter? - av någon dröm kanske isåfall.
skrikit ord som hora och slampa till någon? - ehm, inte vad jag kommer på.
slagit någon på skoj? - javisst.
slivit slagen på skoj? - jarå
lärt känna över 10 stycken nya människor? - ja, det har jag väl! :-)
gått bakom ryggen på någon? - inte vad jag kan komma på..
varit på semester utomlands? - hmm, njäe.
badat i havet? - yes
haft snöbollskrig? - haha jo.
sett en hel fotbollsmatch? - nej
inte sovit på en hel natt? - jorå,flera gånger.
varit på sjukhuset? -  ja, ska dit imorgon.
sovit i över 12 timmar? - har jag nog.
sett en film mer än 10 gånger? - det tror jag väl inte
tagit någon på röven? - nä, isåfall på skoj bara :) 
lärt känna någon via internet? - nä
velat dö? - minns inte.

 

fått ett ig? - haha, jarå.
åkt buss i över 10 timmar? - tror inte det.
varit ute en hel natt? - nja, tror inte det.
blivit tagen av polisen? - jo, en gång.
svikit en vän? - det hoppas jag inte.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: