n

2010-06-09
15:20:58

godmorgon!
vaknade för bara en liten stund sen men skulle lätt kunna ligga längre men börjar bli hungrig så ska nog börja dra mig upp och göra mig klar för att fara iväg en sväng samt käka :-) sedan får vi se vad kvällen har att erbjuda, fast tror jag måste förbi tobias och olivia en snabbis och hämta mina brillor! :-)


hm, gårdagen började med att jag sov rätt länge sen blev det grillat här hemma flinta stek och pommes, mycket gott! :D .. sen fick jag hämtning så då bar det av till balen för att kolla speciellt på erik och rickard, haha! vi stod väl där en och en halv timma kanske, men alla var så fina! bilder kommer.

efteråt lämnade dom av mig hemma så jag fick käka, sedan for jag tillbaka till tobbe och olivia .. kollade film & surra även magnus kom förbi senare på kvällen :-)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: